tentaångest

Idag var det tenta och den automatiskt medföljande ångesten igen. En omtenta återigen på den förbannade psykologin. 3 dje gången gillt som man brukar säga, får hoppas det stämmer. Det tog mig 5 timmar att svara på 4 frågor. Helt okej tid ändå men att sitta i en bunker från klockan 14.15 till 19.00 känns inte helt okej en fredagkväll! Det mest komiska var nog att det kom en massiv fråga på Healy-boken också. För er som inte fattar något nu kan jag säga att det är engelsk facklitteratur. För er som fortfarande inte fattar kan jag bara säga grattis till att ni aldrig råkat ut för något sådant i erat liv!

Nu är tentan iaf överstökad och morgondagen bjuder på besök av mor och far på förmiddagen och partajj på kvällen. Jag ser oerhört mycket fram emot morgondagen faktiskt. Ska bli skönt att få fira att det äntligen är påsklov! Att bero på påsklov kan jag ju berätta en oerhört trevlig sak också, det är nämligen så att min sambo och jag har påsklov samtidigt! Detta innebär alltså att vi kommer ha en hel vecka lediga tillsammans! Kan man begära någonting mer av livet just nu?

Nu ska jag nog spela lite sen blir det en tidig kväll för mig. Det tar på en att tenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0