stark

Believe me Brother oh Brother
She will break your heart
Leave her tonight, be strong
Cause Brother oh Brother
She's gonna tear you apart

(vet att det är måns zelmerlöw men det är känslan jag är ute efter)

jag vill också vara den starka människan, eller tjejen. Den som inte blir beroende, den som står på egna ben, och inte behöver närhet..vill också kunna leka utan att känna några märkvärdiga känslor.
Varför är det inte så, varför kan jag inte leka en stund, ha lite kul och sedan skita i det?
jag vill, vill verkligen vara självständig. Men ju mer tid det går, ju mindre självständig känner jag mig..Blir mer och mer beroende..men det ska det bli ändring på...lev i nuet! skit i vad som kommer sedan! det är så du säger, och det är så jag ska göra nu....jag måste få vara min egen, jag måste kunna vara min egen samtidigt som jag tycker om någon...*läxa*
Det kanske till och med kan bli ett nyårslöfte :) att bli bättre för mig själv, sluta självskada!
Även om ärren är gamla så har jag börjat med att slita och skära inuti..och jag får inte!, det håller inte längre!

bannimej, bättring ska ske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0