en bra dag

ännu en bra dag :)
studiegruppen på morgonen/förmiddagen, helt okej, och faktiskt intressanta diskussioner som gick runt bordet idag, varför skulle exempelvis inte en kille få lika mycket uppmärksamhet som gynning om han har sex i tv?

sen åkte jag till johanna och tillbringade några mysiga underbara timmar, med sång, kylskåpspoesi och mackor..för att inte glömma bort vårat otroligt händiga ihopplockande av hennes nya dator...dock fattades en strömkabel till skärmen så den gick aldrig igång..:/

sen var det hem och plugga..har börjat med frågorna..kommit till typ fråga 6, men blev så omotiverad, eller distraherad av annat :P så jag lade ner pluggandet..och här sitter jag...tillsammans med någon, och pratar känslor :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

...och nu har jag ström till skärmen! :D
tillsammans med någon? med, vem?
:)

2007-11-07 @ 19:00:43
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0