forts

till den lovade fortsättningen, vet inte riktigt vem jag lovade den åt, men någon kanske undrade hur det gick :P
Vi har helt enkelt börjat få in lite grejjer i lägenheten nu. Ska köra resten (eller iaf de stora grejjerna) imorrn. Sen är det bara det underbara, roliga kvar :) att fixa iordning allt. Jag är nog lite inredningfreak är jag rädd...älskar att göra iordning, sortera, grejja, så länge jag får bestämma själv hur det ska vara :)(vilket jag alltid får) :P
Kändes så märkligt att få nycklarna. Det var som att det först då gick upp för mig att jag har ett eget hem. Där kommer bara jag bo (om ingen annan mot förmodan skulle anlända) Det är mina grejjer därinne. Känns så konstigt att inte dela. Jag får sminka mig hur länge jag vill på toaletten utan att någon klagar, jag kan lägga mina kläder på stolen om jag vill det. Helt enkelt lite för bra för att vara sant :P
Iof är det säkert dom grejjerna man kommer sakna sedan när man kommer på hur ensam man är :/

aja, tror det är bäst att bara köra på nu iaf, inte så mycket tänkande, mer handlande!
det kommer bli skit bra det här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0