söndag på en tisdag, med lite extra krydda

hmm, idag har jag haft söndag på en tisdag. en söndag är en sådan dag då man ligger framför tv:n hela dagen och inte tar sig för att göra någonting. Iof planterade jag lite blommor åt mamma också. Men det var nog det hela. Sedan vart det tisdag på riktigt och jag och mamma och Lina åkte iväg till stallet :) Underbar ridtur ute i skogen, snarare med en personlighet än en häst :P Ingen som läser det här kommer troligtvis förstå, och jag vet inte hur intresserade "ni" är heller. Red iaf på Bleika, en underbar liten bebis-häst, hon har inte riktigt vuxit upp än, så hon har en sån stark personlighet att man bara älskar henne.
Och för er som inte visste, så jaa, jag är en häst-tjej. Många som inte vet eller tror det, men så är det. Älskar att vara i stallet och umgås med hästarna. Tisdagar är med andra ord min ljuspunkt i veckan, och stallet mitt andningshål. Där är allt som det ska ochman får bara umgås med de underbara djuren som inte visar annat än känslor tillbaka. Det är inget spel, det är äkta och det är kärlek.

önskar att jag kunde få lite rätsida på livet just nu, kanske ett telefonsamtal där jag får reda på nånting vettigt...eller bara ett telefonsamtal...

alltså var det idag söndag,med lite extra krydda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0