helgen över

hemtenta och åter hemtenta, hela helgen har man suttit nu och jag kan nog äntligen meddela att jag är klar med grunden, omarbete ska ske och tillägg ska göras..men det känns ändå hyffsat klart *otroligt stolt*.

mycket mer har jag nog inte att meddela, förutom att sambon ska hämta mig om några timmar, så far vi hem mot örebro igen. Tillbaka till vardagen (som absolut inte betyder att allt är likadant, mer än att det är 1000 uppgifter på samma gång, varje dag).

på tisdag bär det av till sthlm igen också..längtar och har mardrömmar, samtidigt *pust* så kluven jag är!
Men det går nog bra :)

sen längtar jag massa, massa tills sminket kommer också!! gud så underbart att få riktiga borstar och nya ögonskuggor och pennor (sminkpennor alltså) och allt vad det var *le*


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag kommer vara ännu mer chockad över hur mycket saker (produkter) ni har i erat badrum nästa gång jag hälsar på alltså? ;)

2008-05-14 @ 18:33:21
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0