lokal bestraffning

fick just en pik om att bloggen borde uppdateras och jag tror att den lokala byn håller med och bestraffar mig genom att  saboterat torktumlaren nere i tvättstugan. "Men det är väl inte så farligt det finns ju torkskåp och ni har ett eget torkskåp också" tänker ni. Jo visst..men när kärleken har 17 par jävla jeans varje vecka att tvätta så finns det inte så mycket plats över för våra stackars kläder...Detta har alltså resulterat i att sambo får gå runt och lukta klor hela kvällen om hon inte väljer akrobatvarianten när hon duschar (btw tror jag att hon väljer den! inte så fräscht att lukta klor hela dagen imorrn) plus att hela vårat torkskåp är fyllt med underkläder och mer väntar i maskinerna!

Nog dravlat om detta så längtar jag verkligen till näste fredag då vi ska till relaxen på gustavsvik, utan kärleken men med dom underbara flickorna! Har saknat er alla så himelens mycket så det ska bli mer än underbart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

RELAX! NU!!!!

2008-11-18 @ 11:46:34
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

nejmen? Så nästa fredag gäller inte längre? :(

2008-11-19 @ 09:39:41
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0