REEELAX

det är precis vad jag ska på om exakt 26 minuter :)
Det ska bli helt underbart, att få träffa flickorna och ha en heldag/kväll med dom/er (antar att det är mest ni som läser :P) men även få slappna av lite.
Jag fick godkänt på min tenta och har precis skickat in vårt arbete vi slitit med de senaste veckorna, så det känns som att jag äntligen KAN tillåta mig själv att slappna av en stund nu.
Det enda som gnager lite nu är vårdcentralen imorrn, men sambo har sagt att hon ska följa med mig och det känns som en otroligt lättnad! Tack för att du finns min underbara!


Nya låten: Lady Gaga - Poker Face
(versen är så dålig så refrängen blir underbar!, det är hemligheten bakom låtskrivande) :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kvällen var helt underbar! Jag behövde den, och er, och den, och ER!!!! Längtar tills nästa gång vi ses, hoppas på fredag, vore fint :)



Har kläderna fått behålla rätt färg? ;)

2008-11-25 @ 22:23:16
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0