självmord och avrättning

igår hade jag två tappra försök till självmord
det började med att jag skulle hacka lök varpå kniven slant rakt ner i fingret så en stor flik pekade rakt ut och blodet bara "forsade" ("" står för att det sipprade egentligen men på en sån liten del av kroppen som fingret ser det ju ut som det forsar när hela nageln är täckt av blod)
Dock berättade sambo (som som vanligt satt och pluggade) att man inte kan ta livet av sig genom att skära sig i fingret för för kärlen gjorde ditt och blodet gjorde datt (kommer inte ihåg de svåra orden), så det skulle sluta blöda på 5 minuter. Sagt och gjort så var det omplåstrat i alla fall och 2 minuter senare skär jag mig i nästa finger! Att man aldrig lär sig

Hela min dag igår var i alla fall helt hysterisk. Åkte bil ner till skolan, försenad, enligt mig iaf för att sätta mig på vad jag trodde skulle bli en skön föreläsning, anteckna lite och ta in lagom mycket av vad hon säger. Det visade sig bli rena avrättningen! Hon babblade om den där jäkla uppgiften vi ska göra på två veckor (om det ens är så lång tid) och den var ju inte liten, plus att vi har två seminarier denna vecka osv osv..*suck* orkar inte med det här längre

Sen är det en annan hysteri också men den väljer jag att ta upp senare tror jag

Jag som såg fram emot lite glidande in mot jul nu för att sedan åka på semester...glöm din kära dröm...var det någon som viskade från min axel igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0