värme och sol här kommer vi!

Efter alla suckanden åt reklamerna för "tillbringa vintern i ett soligt och underbart paradis" har vi äntligen bestämmt oss att "Det ska vi fasen göra". Istället för att vara avundsjuk på den där familjen med pappan i röda shorts och ungarna som äter glass tillsammans med bamse kan vi nu se fram mot vår egen resa och bara längta lite till när man ser hur dom plaskar i vattnet!

Den 31 december bär det av mot gran canaria :) helt underbart!! *iiihh* vad skoj det ska bli!





här kommer jag och kärleken tillbringa nyårsafton och en vecka frammåt. Kan inte säga annat än att hela hjärtat blir helt bubbligt och varmt och jag är lyckligare än någonsin! Jag hade inte kunnat önska mig någonting annat just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0