ensam och övergiven

fick nån liten knäpp så jag var tvungen att lägga upp lite dikter..visserligen gamla men ändå.
har farit hem till nora nu efter att sambo övergav mig imorse. jobbigt när våra kärlekar bor så långt bort så vi måste försvinna från varandra hela tiden, saknar henne redan ju!

men men, det  är nog mestadels nedräkning till nästa helg nu, inte såå långt :S

update:
nu är det en uppdatering på min tragiska dag (som inte alls varit speciellt tragisk egentligen men jag vill gärna tro det själv). Små söta sms gjorde att jag nog känner mig lite lyckligare igen och ännu lyckligare kommer jag att bli ikväll kan jag tro:)

*på rosa moln svävar jag omkring, och jag njuter av alla vackra ting och jag tänker aldrig mer komma ner, jag tänker stanna här*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0