gårdagen idag

en liten försenad uppdatering från igår!

dagen bjöd på en försenad föreläsare som hade fastnat på ett tåg. Sedan när han kom såg han ut som, jag vet inte vad (kåkfarare var en allmän uppfattning), och skulle tala om vetenskaplig metod :S:S:O:O är det inte märkligt så säg.
Grejen var bara den att han VAR faktiskt BRA! :P och otroligt nog har jag förmånen att lyssna på honom idag igen :)
Efter vi hade lyssnat på den där stollen satt vi med vår grupp och gjorde journalen (vårt grupparbete för den här veckan alltså) det spårade ur och jag hade helt hysteriskt med energi :P

När jag väl kom hem hade sambo lagat mat till oss innan vi skulle iväg på vår Pilates. Det var blandade känslor inför det här måste jag säga. Resultaten var i alla fall att sambo sa "magen kan jag träna på coren och andas kan jag göra när jag sover". Jag tror med andra ord att vi kanske inte kommer gå på pilatesen igen :P
När vi kom hem efter pilatesen fick vi iaf göra 10 armhävningar och 25 sit-ups :) för att kompensera att pilatesen inte kändes som träning.

Idag ska jag iaf lyssna på "kåkfararen" igen, sen är det grupparbete en stund innan jag ska hem till Nora och rida, massa jobbigt att det regnar ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0