shopping

shopping och core för hela slanten
så har dagen sett ut
först fick jag iaf sova ut lääänge lääänge till typ halv elva, vilket innebar att jag sovit 11 timmar inatt :) skönt skönt
sen bar det ner på stan, har införskaffat mig
- två par jeans
- en topp
- en stickad tröja
- en sjal
- boss parfym
- två nagellack
- en ansiktslotion
- en cleansing milk

sen tror jag nog inte det var så mycket mer, var och fixade tatueringen en sväng så nu ska den vara jämn och fin :)

sen var vi på träning, core en halvtimme, så smärta och snygga vi är nu :P speciellt efter vi har tryckt i oss massa tacos *skratt*

något vi inte heller får glömma är att jag har vart och hämtat ut min nya älskling idag :) och neej det är inte N jag hämtade ut från konsum för 3800 utan en ny telefon! :P en sony ericsson w980 (för er som förstår sånt där med siffror och skit) man kan ha 8000 låtar på den...jag VEEET de e ba sååå cooolt :P (vad fan ska man med 8000 låtar till?? :O:O:O)





update:

en sara på 3 druvsocker en kopp kaffe och 1000 underbara sms rikare klockan 21.51 på kvällen vill ni inte leva med..eller jo, sambo vill leva med mig, hur jobbig jag än är, för av någon märklig anledning är det alltid vid sånna här tillfällen vi har det liite roligare än alla andra!
Längtar till den 10 de ska ni veta, då är det party och mys med mina allra käraste personer..älskar er över allt annat mina kärlekar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om man kunde hämta ut sin älskling på konsum för 3800 kr!! Jävla coolt! :D

2008-10-02 @ 20:54:46
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha jisses! :P



hur ser den ut? :D

(orkar inte googla, haha)

2008-10-02 @ 21:00:16
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0