Sluta förstör mitt liv!

NEJ! Jag vill inte!
orkar inte ha någon cirkus till liv, jag vill inte vara med i en dockhussåpa (då skulle jag sökt till en). Kan inte jag bara få vara jag och alla andra sköter sig själva. Jag sköter mitt och ni sköter erat!
Är det någon som har en tanke på att jag kanske inte gjort speciellt mycket för detta förhållande? Är det någon som har en tanke på att HAN kanske gillar MIG och att det var HAN som ville att vi skulle träffas och att det är HAN som sade "Jag älskar dig" först?
Det är inte jag som tagit någon ifrån någon, det är någon som har valt att gå för att det inte kändes rätt tidigare!

suck...stackars människor, ni förstår ingenting, ingen utom sambo (och inblandade), men jag måste få ur mig skiten!

uppdatering
ja, nu har jag lugnat ner mig. Vi tog tag i våra liv när pluggandet inte lockade längre och städade hela lägenheten. Då menar jag verkligen HELA! vi har diskat, skurat, dammsugit och rensat grejjer från topp till tå. Till och med garderoben med lakan har fått sig en körare, ut med alla lakan och påslakan och vik dom snyggt och in med dom igen! Fasen vad ambitiösa vi är! *stolt*
Naturligtvis har vi även tvättat alla våra kläder och varit nere på CORE:n, en rejäl pumpning av mage var det idag, skönt skönt, sen hade jag överskottsenergi (och har nog fortfarande) så jag tvingade sambo att orbitreca (stavning?) med mig så jag fick tokspringa i 5 minuter, benen var trötta sen iaf!

Har förresten inte sovit något inatt! Gick och lade mig 23.30, läste till 00.00 och somnade 04.15!!! till saken hör att jag vaknade en halvtimme senare och så tog det en kvart att somna om, sen vaknade jag halv sex, stressad över att jag inte hade sovit tillräckligt och kunde inte somna om före halv åtta. Sedan sov jag till nio.
Fruktansvärd natt!
Stressad?? Jag?? Va??

Så resultatet av detta blev iaf att jag uteslöt föreläsningarna idag. Det hade inte funkat! Så jag var hemma och gjorde klart uppgiften tills imorrn ist. Imorrn siktar jag på seminarie på morgonen (kan inte vara så svårt) ämnet är "mäns våld mot kvinnor" och vi ska tydligen få se någon film om det också.

Sen sen sen iaf, kommer min kärlek hit och jaa nu räknar jag timmar :) 16 h kvar...Saknar karln nå fantastiskt mycket och jag är så kär så jag bubblar över snart!! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0