SLUTA!

jag vet inte om det är jag som gör det eller om jag alltid hittar samma jävla killar
orkar inte med skiten! och jag tänker inte ta någon jävla skit nå mer nu!
Kan alla ex bara lägga ner jag har inte gjort någonting, är det någon ni ska vara förbannade på är det väl eran jävla kille som dumpar er eller knullar med andra medan dom är tillsammans med er?!?! Jag skulle aldrig tåla det och kommer det fram att det händer så är det inte min kille längre och jag tänker inte kräla efter honom och säga att jag inte klarar mig utan honom osv..är det slut så är det, lev med det!
Fan vad trött jag blir på all skit. Lämna mig utanför! Låt mig vara lycklig för en gångs skull, är det för mycket begärt?

tack sambo för att du finns just nu, jag lovar att prata med dig om jag behöver, men du måste lova och prata med mig också om det är något...okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0