stjärntecken eller horoskop, det är frågan!

upp i panik av väckarklockan ledde till en ny frisyr och hem till pluggandet
sambo och jag har haft en underbar pluggdag idag! sällskap och ångest blandat med sjuka meningar och felstavningar som blev hysteriskt roliga (om detta beror på våran sjuka humor eller att vi var/är trötta är oklart).

Kvällen har senare urspårat i tvättning och luftballon (JAA den tyska versionen med hon hysteriska som bara gapar) och det lider senare mot glöggdrickande och tittande på alla obefintliga tv program som finns på torsdagar.
Att bero på gapande fick vi idag höra på Tittis nöjessvep att pink uttalat sig om att hon gillar att skrika till musik, självklart och lungt konstaterar Titti med en egen reflektion att det har hon ju skapat sig en ganska bra karriär på!

Imorrn är det återigen upp till klockan för då ska tentan lämnas in (kan ni tänka er att jag är klar med skiten) och nej jag tror inte jag kommer klara den, men det var värt ett försök iaf :P
Sen ska vi fara med bilen neråt och hälsa på kärlekens syskon och så..det kan nog bli en trevlig Halloween kan jag tro, sen ska vi packa med lite kläder och skit för att åka hit upp igen.

Veckan som kommer sedan bjuder på (förhoppningsvis) shopping på elite ladies och fika med M för att fira att vi är klara med tentan! :)

Hepps over and out, ner till tvätten i nordpolenkyla med piskande regn i ansiktet (2.5 grader varmt ute och någon regndroppe faller med jämna mellanrum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0