summering av dagen

N*** har sagt att ni två har ett förhållande...‏ Vi vill att du bekräftar att du är tillsammans med N***.

Hysteriskt roligt när man får det där till mailen! Undrar hur ofta folk säger att de har ett förhållande med någon som dem inte har :P Säkerligen händer det och det är säkert bra att de skickar ut bekräftelsemail. Jag tycker bara att det var otroligt roligt formulerat!

som en liten avslutning på min städdag idag så har sambo och jag tvättat allting vi haft i garderoberna (det kändes så iaf), hysteriskt mycket tvätt var det idag!

imorrn ska jag masa mig ner till skolan för en litteratursökningsgenomgång på universitetsbiblioteket, helt underbart, det kan nog knappast bli mer upphetsande :P
sen ska jag hem och träna med sambo för att sedan åka och handla. Sen är det bara att fixa och dona tills kärleken kommer...saknar honom otroligt mycket! min vackraste ängel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0