städdag

idag har jag en såndär hysterisk städdag igen :)
har precis (läs ca en timme sedan) städat toan (som jag tycker är vidrigt, men med plasthandskar på så gick det) och nu sitter jag ner en sväng för att jag faktiskt har dammsugit HELA lägenheten OCH soffan, och vänt på alla kuddar (otroligt mycket jobbigare när man är själv). Dessutom har jag plockat undan allting på mitt rum och bytit lakan i sängen. Jag är så otroooligt duktig! (och det märks knappt att vi ska få besök va??

imorrn kommer kärlekarna (min och sambos alltså, det är INTE jag som har flera!) sen på fredag blir det partaj här hemma :) ska bli mysigt och skoj! det är ju det här vi har sett fram mot en månad nå typ *s*

nepp nu ska jag nog ta och ta med mig en trasa och fara runt i hela lägenheten :P det är så dammigt överallt så jag förstår inte :S ser ut som om ingen bor här ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0