ambitiös värre!

Idag var det upp med tuppen och träna :) Otroligt roligt! Det var sjukt kul att testa alla maskiner och grejjer, plus att instruktören var heelt guld! Imorrn blir det ett konditionspass tror jag nog, jag och sambo ska träna tillsammans :)

Har även duschat (vilket är helt oviktigt för er att veta) men ändå, sen har jag bäddat om sängen och så tog vi tag i lägenheten idag, storstädning så det heter duga!

Sen tyckte vi att vi hade varit tillräckligt duktiga så då åkte vi till IKEA och shoppade en fotpall som jag kan ha mina kläder på i mitt rum så allt slipper ligga på sängen, men då hade vi tydligen roat oss tillräckligt. Så ambitiösa som vi var tog vi en sväng in på willys och handlade mat (frukt och sallad) så vi klarar oss resten av veckan :P

Blir säkerligen ett inlägg till senare om jag får inspiration :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0