dag fyra

dag fyra i mitt nya liv som (på väg att bli) träningsfreak, diet-ätande, fattig student som bloggar om allting tillsammans med min sambo. Givetvis bloggar vi inte i samma blogg men vi försöker efterfölja alla våra regler tillsammans :P

Idag har vi vart nere på gymmet, på lördag sker en första introduktion till alla redskap och sånt..*pepp* Sen på måndag ska vi vara med på dans aerobic, det kan nog bli riktigt skoj :D

Vi har precis ätit jättegod linsgryta och sallad :) mumma :) och nu sitter vi mest och väntar på att Idol ska börja. Jag veet, men man måste faktiskt kolla i början iaf för att se om det är någon bra med, i första programmet var ju juryn de enda de filmade så det var svårt att avgöra om de sökande var bra :S

Jag har ju faktiskt glömt bort att jag har skaffat mig en tatuering, ett litet hjärta med stjärnor på kanterna på handleden :) den är otroligt vacker  :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen tjejer! Ett och två, heja på!! :)

2008-09-04 @ 20:06:01
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Johanna

VISA BILD, VISA BILD !!!! :D

2008-09-07 @ 17:04:48
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0