helg försjutton!

funderade helt seriöst på att göra en uppföljare till "skitdag update" men insåg att jag måste förändra min syn på livet.
Idag har jag suttit i skolan från 11.00 till 17.00 med ett och samma (jävla) arbete, om man bortser från en rast på 10 minuter för att köpa kaffe och något att knapra i sig, en macka med brieost och salami (som jag petade bort).
Nu är i alla fall (det jävla) arbetet klart och jag har "bara" hemuppgiften kvar.

Imorrn från jag i alla fall trösta mig med lite shopping, typ ett par leggings och en tunika av något slag.
Sen ska jag hem i helgen och vila lite och kalasa lite, kräftskiva av något slag hemma hos lilla J. Det blir nog mysigt och bra. Hoppas verkligen att bror och frun kommer hem också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0