helgsummering

nu har min otroligt underbara helg tagit slut
det var hemresa på fredag, kom mitt i en olycka påvägen hem, sen stod polisen och vinkade in massa husvagnar och skit. Två plus till mig, jag kom inte 5 bilar tidigare och därmed slapp jag krocka och jag blev inte invinkad av polisen (jag har ju bara en personbil).
Sen åkte jag hem och handlade med mamma, sen pluggade jag. Lite senare kom pappa hem med bror och hans fru, trevligt trevligt :)

På lördagen var det kräftskiva, många avbokningar i sista sekund och J höll på å bryta ihop. Trots att kvällen såg ut att bli katastrof eftersom J höll på att inte komma ifrån bebisen sin (som fick panik hos barnvakten) så löste sig allt tillslut och festen var igång. Det var underbart skojjigt att umgås med bara folk man känner. Det var kräftor till fördärvelse och J:s underbara mjukost och hemmabakt bröd, vin och snaps.

Hittills vill jag bara summera och meddela att helgen ända fram till då var helt perfekt. Sedan sket sig allting igen och jag har gått och blivit sjuk. Jag varken orkar med det eller har tid så jag typ, ignorerar att jag inte orkar någonting. Att jag har ont i halsen är svårt att ignorera då det emellanåt känns som jag andas genom ett sugrör, det är otroligt jobbigt :S

Nu är vi hemma i lägenheten igen iaf, jag och sambo. Det ser inte ut att bli något annat än en skitvecka ända fram till fredag då vi ska ha flickekväll med vin och hudvårdstjosan :) ska bli skoj att träffa flickorna igen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

det ska bli kanon med fredag!!!

2008-09-15 @ 17:07:49
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0