kärlek nr 2

nu är jag kär igen, två gånger på en dag..himmelens vad känslosam man blivit!
den nya kärleken heter collide och sjungs av howie day! Underbar låt, lyssna på den!!
har vart nere och tränat en sväng, dock inte på CORE:n som det var tänkt (pga förkylning) så jag mös lite på maskinerna istället..mös och mös, det är ju definierbart men jag tycker det är lite mysigt där nere på gymmet, man går sin lilla sväng och upprepar allting 12 gånger, det är inte alltför jobbigt och det tar inte så lång tid.
Längtar till lördag..då blir det hårdträning för mig och sambo, sedan slänga sig i bastun och slappna av :) skönt skönt!!

hoppas på mysprat ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0