nu hatar jag

det här kommer blir det fulaste inlägget någonsin när det gäller formuleringar och skit, och jag är verkligen inte den personen som svär eller talar illa om folk eller saker i första hand men nu får det vara nog.

Jag HATAR cancer!
Det finns ingenting som rättfärdigar den sjukdomen och att den tar oskyldiga människors liv. Jag ösnkar att cancern kunde ta sitt eget liv och lämna alla glada och lyckliga själar kvar hos oss. Att inte bara ta någons liv, utan även plåga denna människa till döds är det vidrigaste jag någonsin kan tänka mig och jag önskar inte detta lidande till någon människa på hela jorden.

http://jagefrisk.blogg.se/

detta är den underbaraste bloggen jag läst någonsin. Att leva med smärtan, att leva med vetskapen om att man snart kommer dö, och inte en enda negativ kommentar. Jag vet inte om det är dumt eller otroligt starkt, men jag beundrar henne så fruktansvärt mycket!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hemskt att läsa, verkligen. men samtidigt så oerhört FINT att läsa...



Fint - är även ett ord för kvällen. Ni tjejer är bäst, jag saknar er redan! Någon gång, tycker jag vi satsar på en hel natt med bara prat, vin, te och OSS!

2008-09-20 @ 01:47:43
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0