oaktivitet

En otroligt oaktiv dag har det varit idag..har legat i soffan typ hela dagen ända tills vi gick ner och tränade lite. Eller lite kanske är fel benämning när svetten droppar från ställen man knappt visste att man kunde svettas från. Det kan ju bero på ens otrooooligt dåliga kondition med det säger vi inte högt.
Vi körde kondition först sen var det styrketräning som gällde, glad att det inte är så många som går på det gymmet, (eller det är iaf aldrig någon där) för vi såg nog ut som yra höns när vi försökte förstå alla inställningar och letade efter spakar och dylikt :P

Sen kom vi hem och gjorde ingenting mer *skratt*
Men man måste faktiskt få ha lite ledigt vi har ju fullspeckad vecka sedan
mån - skola, dansaerobic
tis - skola, ridning
ons - skola, tvätt, träning
tor - (säkerligen grupparbete)
fre - (säkerligen grupparbete), träning, hemåkande

Ni ser, inte en lugn stund *s* hoppas bror och frun kommer hem i helgen också :) skulle vara skoj att träffa dom så det inte blir så långt mellan varje gång.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag borde joina er lite då och då. behöver också träna! ^_^



ska du till nora i helgen? eller vad är det mitt öga tolkar?

jag tänkte ju att du, elina & jag skulle spika nåt i helgen! :]

2008-09-07 @ 23:08:09
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

ahh rackarns du! ^^ hoppas det blir trevliga festligheter.

nejdu, torsdag jobbar jag 14-23.30 .. livat värre! samma tider hela denna vecka :P

2008-09-07 @ 23:37:50
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0