resa på g

hat-seminariet är över (och gick helt smärtfritt) och the lovley weekend is here :)
snart går tåget minsann och stadstjej som man är så ska jag överleva ett byte också! :P det visar sig med andra ord om jag kommer fram eller inte :P
Tråkigt att åka själv, men men jag får väl sällskap dygnet runt när jag kommer ner antar jag.

Det är nog inte så mycket mer tankar som snurrar, det mest far och har sig i magen för jag är så nervös över tågåkandet..det är jag i ett nötskal, har suttit och pendlat med tåg i sthlm hela jäkla sommaren så man tycker att jag borde klara mig men aldrig är man säker när det är på ett nytt ställe man ska byta osv. Så småningom lyckas jag väl åka utan att ha fjärilar i magen, om det blir som vi hoppas.
Jag kommer iaf till herrljunga :P för sambo ska åka ner med mig och sätta mig på rätt tåg :P

hörs när helgen är över :) kommer sakna er snuttar :) och sambo speciellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0