shopping inför nya livet

Ledig dag har det vart idag, om man bortser från att den varit jättejobbig..eller..lite jobbigt var det iaf.
Dagen började, som alla andra, med att snickarna väckte mig, de tyckte att det var otroligt roligt att hammra på någonting, sedan är det faktiskt ganska fascinerande att de ALLTID är borta när man väl klivit upp.

Hur som helst var det lite halvsegt ända till jag cyklade ner och lämnade böckerna till den mystiska snygga killen, han verkade trevlig och social :)

Sen bar det av ner på stan med sambon och inhandlades
- hänglås
- sport bh och trosor
- benvärmare
- 2 linnen
- en tröja
har även hämtat nya linser och vätskor, hysteriskt tungt måste jag säga! Det var det som gjorde att dagen blev jobbig *s* man är inte klen eller så? :P Vi träffade även på J på stan, var länge sen jag såg dig sötnöt, vi måste träffas och ha mat och vin-kväll snart!

Ikväll är det fredagsgodis och myskväll hemma med Ninan för att imorgon bitti gå upp tidigt och ha genomgång av maskinerna i gymmet..*fortfarande pepp*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, det måste vi verkligen! Och ja, det VAR evigheter sen jag såg Dig! inte bra <3

2008-09-07 @ 17:05:46
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0