fara och flänga

Idag är fara och flänga min rubrik
Helt klart av en anledning som alla mina rubriker. Idag har det varit den jäktigaste dagen på länge och den är inte slut än. Det började med att jag missade bussen jag tänk åka med ner till skolan idag, inte för att jag var sen till bussen utan för att dom ändrat till den där jäkla sommartabellen! Lungt och fint såg jag hur bussen (innan min buss) åkte iväg när jag var påväg dit och då tänkte jag "jäklar vad tidig jag var till bussen" sen visade det sig att den bussen jag tänkt åka med visst inte kom förren 20 minuter senare! Arg och uppriven kom jag ner till skolan och skulle vara lugn och pedagogisk då vi skulle spela in samtal med en "klient". Att se sig själv på band är aldrig roligt och kommer aldrig bli, även om jag kan tänka mig att det är nyttigt som tusan!

Sen var det bara att slänga i sig en macka på skolan för att förbereda sig för intervjuerna vi skulle ha på eftermiddagen. Vi var till vivalla återigen och intervjuade 2 kuratorer till vårt vetenskapliga arbete. Det var otroligt intressant och så men det var lite tidspress när man ville få in så mycket information på så kort tid som vi hade (1 timme).

Ikväll ska vi dessutom fara till nora för att grilla och snagga håret som brors fru säger att hon ska göra på mig :P själv hade jag tänkt mig en något kortare frisyr än vad jag har nu bara, men vi får väl se resultatet senare! :P

Nu ska jag iaf göra ingenting till N kommer hem!
Vila är nämligen et sällsynt ord nuförtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0