ett inlägg av gnäll gnäll och gnäll

ännu en dag lider mot sitt slut och inte mycket har jag åstadkommit idag.
har gått upp och käkat frukost och petat i mig lunch
utöver det har jag faktiskt skrivit klart min tenta. Det känns som en befrielse iaf :)

ikväll är det tvätt och sånt pyssel som gäller så nu är det väl bara att slänga sig in i duschen så att jag kan slänga kläderna jag har på mig i tvätten. Ibland känns det så meningslöst att tvätta en gång i veckan när det är så lite tvätt vi har, men å andra sidan blir man så trött när det är jättemycket tvätt och  ingenting hinner bli torrt på den lilla torktid som blir, då blir hela lägenheten fylld med blöta kläder och luften blir bara jobbig att andas, känns inte som att jag behöver det just nu när jag knappt kan andas ändå på grund av igentäppt hals och näsa.
Egentligen är det inte  tvätta som är det jobbiga i tvättandet, det är bara det att det är jobbigt att gå fram och tillbaka till tvättstugan hundra gånger, och det faktum att man inte kan göra nånting annat för man måste passa den där förbannade tvätten!

nämnde jag att vi skulle tvätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0