settings

hur gör man för att bli lyckligast i världen?
jo man går in i settings i hjärnan och vrider på "kärlek" på max.
Det är precis vad jag gjort och jag kunde inte vara lyckligare just nu. *pii*

Idag är dagen före den stora dagen. Mamma fyller "mitt i livet" imorrn och vi ska fira henne med ett litet kalas :) givetvis vet hon inte om detta utan tror att vi ska ut på middag och äta.
Idag ska iaf bror och frun hämtas på station för att skjutsas hem till nora så vi kan fixa iordning resten (mor min är naturligtvis bortskickad till sthlm).
Allt kommer bli så spännande, och det kommer bli så skönt imorrn när man inte behöver ljuga mer! Hon är världens mest snokande människa min mamma..hon har ringt mig mer än någonsin under den här tiden och jag tycker otroligt synd om hennes väninna som hon ring ca 3 gånger om dagen bara för att hon vet att hon har svårt att ljuga! :P

men imorrn smäller det iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0