hem till helgen

rubruken till dagens inlägg har faktiskt dubbel betydelse. Dels ska jag hem till nora imorrn, ska åka med pappa för vi ska kolla vad som ska in till lägenheten och så på lördag morgon. Sen blir det ett besök till ikea på lördag. Ett litet försök att få lägenheten lite mindre ekande :P Det ska inhandlas en soffa och ett soffbord iaf, sen lite småprylar som gardinstänger och dylikt. Så förhoppningsvis känns det mer som ett hem när vi fått hem soffa och sånt :)

eftersom jag inte bloggade igår får jag lägga ut gårdagens ord idag....(trumvirvel)
och ordet bliiiiir: Inkommensurabilitetstesen. skriv upp det ordet ni och försök få ut så många andra ord som möjligt (sådär som man gjorde i mellanstadiet, när läraren skrev upp ett långt svårt ord på tavlan och sås kulle man tävla om vem som fick fram flest ord ur det :P  för er som är intresserade av betydelsen så har det något i stil med ojämförbarhet :P

Jag uppdaterar nog mer på lördag när vi inte sitter på golvet och känner oss som japaner här hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0