mitt spännande liv på knappt ett halvt a4

well well, ännu en dag på jobbet..eller, i skolbänken som det är för en annan.
Hemkommen och håller på å tvättar nu, mellan varven sitter jag och försöker levla min gubbe på mechquest :P så otroligt spännande liv man har! *eller inte*
Imorrn är det en otroligt spännande dag med skola från 08.15-17.00 (vill bara tillägga att det är den längsta dagen vi någonsin haft schemalagd på universitetet så det är otroligt synd om mig.
resten av veckan blir något lugnare

torsdag: 13.15-16
fredag: ledig (myskväll med pälsklingen)
lördag: hämta mor och far 01.00
söndag: ledig

måste bara starkt rekommendera thomas järvhedens film för alla som inte sett den "seiöst roligt" heter den! och den är otroligt roligt...låg och garvade åt dom där duvorna i en kvart minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0