nytt och fräscht

nu har vi fått in en ny soffa, ett nytt soffbord, nya ramar så att tavlorna som är inhalndlade för typ hundra år sedan äntligen blivit uppsatta och nya gardinstänger. Vi har även flyttat hit ett tv bord, ett skrivbord, en bäddfåtölj, en stereo, en bokhylla, en kaffebryggare, en smörgåsgrill och massa massa småsaker som är bra att ha. Kort och gott ekar lägenheten inte längre och det är jätte mysigt här hemma :) är underbart glad och allt känns mycket bätte igen :) Klumpen i magen har övergått till pirrande lycka...kan man bli ännu mer kär av att ha fått en ny soffa?? :P verkar så iaf!

Kärleken är iväg och jobbar idag så jag tog tag i alla grejjer och har börjat få iordning allt..nu står bara en flyttkartong med lite skrap på botten som jag verkligen inte orkar ta tag i. Det är massa viktiga papper som jag måste sätta in i pärmen och sortera och ha mig, men jag orkar bara inte :/ så jag ska övergå till spelande och mys framför tv:n (i den nya soffan :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0