väntan

det tråkigaste i världen måste vara att vänta.
Nu menar jag inte att vara negativ, utan j*vligt negativ.
Jag har bestämt mig för att enbart träna kondition idag, och jag tänkte att på en halvtimme borde jag vara död, vilket innebär att i slutet av min livstid hinner jag då precis se på "unga mödrar" som går på femman, då detta program är just en halvtimme långt. Meen detta innebär att jag måste anpassa min träning till deras utvalda sändningstid, vilket är 18.30 vilket innebär att jag måste VÄNTA! heelt katastrofalt att dom inte har uppdaterat, så man kan göra den där boxergrejen och spela in program och titta på dom när dom vill, på gymmet!

happ, nu har jag minsann fördrivit 4 hela minuter med att skriva detta inlägg..vilket innebär att om ca 10 minuter kan jag lååångsamt börja gå ner till gymmet *yey*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0