dagarna flyger

Japp så är det, dagarna bara flyger fram när man är arbetslös och gör absolut ingenting på dagarna (eller inte). Min dagar är helt seriöst de mest innehållslösa dagarna som finns! Jag går upp, äter frukost, spelar spel på datorn (där jag gör samma sak varje dag för att samla in pengar), sedan vid två-tiden sätter jag mig på balkongen för att solen kommit runt då, sen sitter jag där och läser och solar till typ 17 eller 17.30 när pälsklingen kommer hem och då spelar vi och tittar på tv.
Otroligt spännande va? :p

I helgen ska vi i alla fall ner till göteborg så jag får åka lite karusell! Det lär väl vara det mest spännande som händer den här sommaren, om man bortser från att vi antagligen får hem en liten iller i slutet av augusti! Wiie jag är så uppspelt över det så pälsklingen blir knäpp på mig! :)

I torsdags fick min lilla älskling somna in. Det var en av de svåraste dagarna jag har tagit mig igenom i hela mitt liv. Jag var inte med in till veterinären men mamma sa att hon höll honom i famnen hela tiden ända tills han somnat. Vi hade en lite fin begravning i trädgården sen, med ett kors och blommor som jag plockade från ängen. Jag tänker inte skriva nån rip grej här i bloggen. Men han kommer alltid finnas i mitt  och i familjens hjärta och han var ett underbart husdjur. Anledningen till att jag skriver ut det överhuvudtaget i bloggen är för att mina närmaste ska få veta (alltså förmodligen de som läser bloggen) och för att de ska veta att det inte är något jag vill prata om. Just nu är det för jobbigt så jag vill inte tänka på det allt för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0