Fredag

En lite för sen updatering om att jag blev godkänd på hemtentan vi gjorde sist. Så så här långt ligger jag i fas. Bävar bara för tentan som kommer nu! Det är INTE skoj med kvantitativ metod!

Ännu en otroligt rolig fredag.
skämt å sido kanske dagen faktiskt kan lov att bli bra!
Den började med en frukost till lite tv program jag missat i veckan. Sedan kom ett telefonsamtal från min käre far som sa att han skulle komma och hälsa på och käka lunch här om tio minuter. Javisst tänkte jag och fick börja röja undan det värsta :p
Egentligen tror jag han var här bara för att få hälsa på den lille grisen :p, jag tror att han är saknad hemma i huset. Men men, så är det när jag behöver ha koll på hans tänder och så. Det lilla djuret är nämligen sjukt, han har fått något som kallas för slobbers. I korthet innebär det att tänderna växer väldigt fort så man behöver fila dom med jämna mellanrum.

Kvällen bjuder för en gångs skull på lite gemenskap. Pälsklingen jobbar inte ikväll så vi ska nog duka upp med lite fin middag, smågodis och krypa ihop i soffan och kolla på let's dance. Det är vad jag har tänkt mig iaf, så får vi väl se hur det blir. Han sa nämligen nånting imorse som var svårt att urskilja i nattöcknet och öronpropparna. Hoppas bara inte det var något alltför viktigt!

Nej, nu ska jag ta att utbilda min lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0