måndag

ännu en värdelös dag som innehåller ett besök till optikern för att bara konstatera att jag inte kan ha de månadslinserna som äntligen blivit framtagna till blinda som mig. Jag måste ju se med linserna i, det är ju själva vitsen med dom!
Sen ska jag hem och plugga till tentan och seminariet, skulle egentligen träffa gruppen idag men jag känner mig inte helt pigg så jag hoppar det så jag orkar med seminariet imorrn ist!
Kvällen bjuder på otroligt spännande tvättning och förmodligen inte så mycket mer.

Gårdagen var iaf trevlig med 25 års kalas med fika och dylikt. Så roligt att få se J.s lilla! 10 månader gammal och gråter typ aldrig. Hon var med under hela kalaset och i två timmar i sträck sprang (bildligt talat) hon runt och flinade hela tiden! Tycker det är helt fantastiskt att hon redan kan gå. Hon reser sig själv och backar man bara framför henne så går hon! Eller så håller hon en i byxbenet och går med, jag är djupt imponerad! Och otroligt sugen på att ha en egen bebbe snart...men det får vänta till studierna är klara iaf, annars skulle hela min utbildning krascha!

Hepp nu ska man väl trixa på sig lite kläder och bege sig ner mot stan för att säga att jag "vill" ha ett nytt par av dom gamla linserna :( *besviken*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0