Min alldeles egna manssyn!

Nej fy så besviken jag blir på er
Ja, jag menar er!
Här lägger jag ner tid och energi på att berätta om mitt liv och inte ens en endaste skymtande liten kommentar!
Men det kanske är så när man är tråkig. Eller när man inte har något liv att berätta om. Vad vet jag.
När höjdpunkten när man kommer hem är att se om man fått någon ny enkätundersökning från zapera att svara på då är man nog inte så rolig. Nu älskar jag enkätundersökningar så det är väl kanske därför jag längtar efter dom!

Idag har jag vart på en introduktion i skolan om den nya kursen. Den verkar HUR UNDERBAR SOM HELST! Jag vet att många hatar caps lock, men det var nödvändigt för att beskriva hur bra den verkar. Jag längtar till och med till tentan! Hör och häpna! En etiktenta med RIKTIGA fall som vi ska få lösa de etiska dilemmana i och sedan reflektera över hur våra egna förkunskaper kan komma att påverka hur vi ser på fallet! Det låter som en otroligt rolig problemformulering, men det är alltså våran kommande tenta!

Idag är jag ensam och övergiven. Om man bortser från Elvis som numer alltid är här hemma (och man ska ju faktiskt inte bortse från honom, för han är otroligt social......när han vill!) Just nu sitter han och sover och är inge vidare social alls.
Pälsklingen har iaf tagit en day off för "pokerspel med grabbarna" ni vet, när dom måste få känna sig manliga ett tag och rosa puffar, tända ljus och myspys i soffan inte längre stärker deras manlighet :P Då är det ett grönt bord med massa plastbitar och pappkort som gäller. Helst med en ciggarr i munnen i en rökig källarlokal. Nu var fallet inte riktigt så inspirerande utan jag tippar på att det blir vid ett vardagsrumsbord hemma hos en av hans jobbarkompisar. Men det räckte tydligen för att boosta manligheten den här gången.

Själv ska jag ju överge honom i helgen. Ska fara hemmåt hålan på fredag för att umgår med mamma och pappa en stund. Jag tror det är sunt att inte vara med varandra jämt jämt jämt och hela tiden. Som vi sa igår, det är inte för att vi är trötta på varandra, men vi har inget att prata om längre *s*. (Vilket kanske inte är så konstigt med tanke på vilken pladderhöna jag har blivit, och han är inte sämre han. det är nästan så att jag verkar lågmäld när jag kommer tillsammans med min pälskling).

Nog pladdrat för idag, nu ska jag ge mig ut i köket, i jakt på något att stoppa i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0