en helt vanlig lördag

Idag har det varit som vilken dag som helst. Jag har pluggat lite på morgonkvisten (vid 12), sen kom mamma och pappa över på en fika och vi fick hjälp med två hyllor vi ville sätta upp. Det blev riktigt mysigt faktiskt, kan ha lite blommor där som inte tål att stå i direkt solljus, och lite prydnadsgrejer som inte fick plats på bordet.

Pälsklingen ska jobba ikväll så det blir en ensamkväll med kanske lite plugg och pokerspelande, har skärpt upp mig ordentligt och är oftast nöjd med mitt spel nuförtiden. Gör inte många fel-syn och lägger mig när jag inser att jag inte har så stor chans att vinna.

Imorrn är det nå lampor och skit som ska fixas på bilen innan den ska besiktigas på måndag så jag bjöd in oss på middag hemma i nora :) kommer bli gottans med stek som är lagad i lergryta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0