Fredag

Idag har jag varit ledig, som många andra fredagar! Dock har det varit en slitsam dag. Pappa var här en sväng och hjälpte oss med soffan så den ska vara heelt illersäker. I samband med besöket fick vi tillbaka bilen också, man känner sig verkligen handikappad utan den. Vi tog genast en sväng ut till willys och handlade mat, men även hönsnät så vi kan fixa blommorna. Lilla Linkistinki har tydligen ett stooort behov av att gräva i jorden. Jag och pälsklingen har städat idag också och så fick jag mat serverad på silverfat! (kanske inte riktigt silverfat men jag slapp laga maten i alla fall). Dock var han tvungen att jobba idag, precis resten av alla helger i oktober, *suck* jag hatar verkligen hans jobb!

Skulle egentligen åkt till Johanna idag för att ta farväl inför hennes tripp till Norway men jag känner mig hängig och har ont i halsen, typiskt att sånt alltid kommer när man får en ledig stund. Nu har jag typiskt nog ont i magen också. Säkerligen beror det på all choklad jag tryckt i mig för att jag tycker synd om mig själv när jag måste vara själv på helgkvällar!

To the subject IDOL 2009!
Vad har hänt med juryn? Var det någon mer än mig som ansåg att Rasmus Ingdahl var ungefär 1miljon gånger mer värd en plats i idol än Camilla schlagerdrottningen "jag sågar sönder alla låtar" Håkansson. Åh vad arg man kan bli ibland! Jag tror jag lämnar ämnet innan jag blir mer upprörd!

Jag kanske ska meddela också att vi nu köpt ett Xbox 360 elite och min pälskling är den lyckligaste i världen. Jag måste nog erkänna att jag också är lite lycklig för då vi köpt Lips-spelet (för er som inte vet är det typ samma sak som singstar) vilket innebär att jag kan få sjunga av mig lite när jag känner för det!

Imorrn ska jag hjälpa en klasskompis (som inte läser tillsammans med oss längre) med ett arbete. Det var ungefär 100 år sedan vi träffades känns det som och jag längtar verkligen!

För de trogna läsare som fortfarande följer min blogg fast jag knappt skriver längre kan jag uppmuntra er med att det kommer förmodligen ett inlägg imorrn igen eftersom pälsklingen jobbar då med!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0