mitt i natten + 1h 40min

Nu är klockan sådär sent igen fast jag lovade mig själv att jag skulle lägga mig skapligt idag med tanke på att jag gick upp 9.00 imorse, men tji fick jag. Det blir tidigt i säng imorrn i alla fall med tanke på att jag ska upp imorrn bitti så jag inte får sova ut.

Pälsklingen och jag ska nämligen ha en mysdag på marieberg imorrn. Vi firar ett år tillsammans idag så vi firar imorrn :P Det lät logiskt! Han var i alla fall tvungen att åka och jobba idag och jag sov hemma hos mamma och pappa natten till idag så det blev inte alltför mycket tid tillsammans på vår 1 års dag. Vi tar igen det imorrn helt enkelt.

Bilen har pajat också för er som vill veta eller behöver skjuts någonstans. Jag har ingen bil denna veckan i alla fall tror jag. Den går nämligen bara på 3 cylindrar den stackaren så det blir verkstad för hans del på måndag!

Nej nu ska jag faktiskt ta och pallra mig i säng. Väntade egentligen bara på att mina morötter skulle växa klart på mitt farmingspel!

(imorrn ska sjungas förresten! Vi ska inhandla ett xbox 360! med tillhörande Lips)

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/event.php?eid=139822439315&ref=mf



sara, boka in din fredag, <3

2009-09-27 @ 15:55:15
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0