Plötsligt händer det

När är plötsligt, kan det inte komma snart?
Plötsligt kan inte komma när jag är 40år gammal, ful och har skaffat barn med någon jag inte tyckt om och skiljt mig! Pappa har alltid sagt att en av mina bästa egenskaper är att jag har sånt tålamod. Det kanske var när jag var yngre och inte visste vad världen hade att erbjuda, nu tycks det inte finnas något tålamod alls kvar! Jag är trött på att sitta ensam i soffan och grina till chickflickfilmer. Jag vill ha någon som kan hålla om mig, som kan älska mig, så jag inte behöver gråta, utan istället kan tänka, ååh jag har det lika bra som dom i filmen, eller ännu bättre!
Jag har en teori gällande att jag inte träffar någon. Överraskande är en synonym till plötstlig. Detta torde betyda att det inte kan vara något man väntat sig, eller något man går och väntar på. Kan det vara så att jag måste ha gett upp totalt och tror att hoppet är ute, annars blir det ju ingen överraskning om jag hittar någon, för det är ju något jag gått och väntat på och då kan det inte klassas som plötsligt? Jag brukar ofta ha fel gällande teorier och jag hoppas jag har det även denna gång, för jag vill inte vänta till jag är 40 och har gett upp!

Triss är en lögn!

(ber om ursäkt för eventuella stavfel, orkade inte använda word idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0